✓ Greenlifestylestore.nl krijgt van 180 klanten een 9,2 / 10 9,2 10 180 ✓ 50 dagen garantie ✓ Gratis retourneren ✓ Stijlvolle pot plantcombinaties SAMENGESTELD DOOR STYLISTEN Inloggen Over Ons Contact
  • Nederlands
  • Engels
0
Geen producten in winkelwagen.
0
Geen producten in winkelwagen.

50 dagen garantie!

Green lifestyle store staat garant voor de kwaliteit en duurzaamheid van alle planten. Daarom bieden wij je 50 dagen garantie op alle producten op onze website, geldig vanaf het moment dat je jouw bestelling ontvangt. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden. In het kort: je moet de plant goed verzorgen volgens de instructies én je stelt ons direct op de hoogte als er iets mis is met de plant. Zo kunnen we je goed adviseren bij de eerste tekenen van bijvoorbeeld watertekort of lage luchtvochtigheid, en voorkomen dat de plant verder achteruit gaat. Lees verder voor toelichting op deze voorwaarden en verdere belangrijke informatie over het garantierecht.

Verzorg jouw plant goed

De verzorgingsinstructies van elke plant zijn op de productpagina te vinden. Als je deze plant hebt besteld, ontvang je de verzorgingsinstructies ook op papier, zodat je deze gemakkelijk kunt inzien. Om in aanmerking te komen voor de 50 dagen garantie, dien je je goed aan deze verzorgingsinstructies te houden. Als je een schaduwplant in de zon hebt geplaatst, of een tropische plant te lang droog hebt laten staan, is het verval van de plant niet langer ons risico. Houd je je goed aan de verzorgingsinstructies, maar begint jouw plant toch een beetje achteruit te gaan? Laat het ons dan direct weten!

Is er iets mis met jouw plant?

Zie je iets dat niet hoort? Neem dan direct contact met ons op! Niet na een paar dagen, maar zo snel mogelijk. Hoe sneller we op de hoogte zijn, hoe beter we je kunnen helpen. Als je meerdere dagen na het ontstaan van het probleem wacht met ons contacteren, vervalt jouw garantierecht. Waarom? Stel dat jouw plant teveel water heeft gehad, en de blaadjes beginnen te hangen. Als je ons direct contacteert, kunnen we je aanraden om de plant uit de pot te halen, en deze goed te laten uitlekken. Zo voorkomen we dat de wortels gaan rotten. Als je ons niet contacteert, en de plant meerdere dagen in een te natte potgrond laat staan, dan kan de wortelrot onomkeerbaar zijn. We hebben dan geen kans gekregen om je op tijd te helpen.

Een hangend blaadje of een bruin vlekje is dus al voldoende reden om ons te contacteren. Stuur ons een paar goede foto’s van de plant op, én van de standplaats. Vertel ons daarnaast hoe je de plant hebt verzorgd, en deel eventuele andere informatie die nuttig kan zijn bij het constateren van het probleem. Mogelijk hebben we meer specifieke informatie nodig om je goed te kunnen informeren. In dat geval zullen we je nog een aantal vragen sturen. Zodra we alle nodige informatie hebben, kunnen we goed beoordelen wat de mogelijke oorzaken zijn en eventueel de kweker contacteren. We sturen je dan advies toe voor de verzorging van jouw plant, om deze te helpen herstellen.

Ook na het geven van dit initiële advies geldt: zie je iets nieuws dat niet hoort, neem dan direct contact met ons op. In de meeste gevallen zal jouw plant er weer bovenop komen na het advies. Mocht deze binnen 14 dagen geen enkele verbeteringen tonen, neem dan weer contact met ons op! We zullen dan kijken of we je verder kunnen adviseren, of een andere oplossing zoeken.

Plagen

Het kan voorkomen dat jouw plant last heeft van een plaag, zoals luizen of spint. Een lage luchtvochtigheid, tocht en felle zon maken planten vatbaar voor deze ziektes. Planten kunnen besmet raken door tocht, andere luchtstromen of zelfs via ons. Als er tijdens een boswandeling stiekem een aantal luizen meeliften via onze kleding, kunnen wij onze kamerplanten hier makkelijk mee besmetten. Omdat dit iedere plant kan gebeuren, en dit niet betekent dat wij een ongezonde plant hebben geleverd, is de garantie bij plagen korter. Mocht de plaag zich binnen 14 dagen na de ontvangst voordoen, laat het ons dan direct weten. Zodra wij aan de hand van foto en/of videomateriaal hebben kunnen concluderen dat het inderdaad om een plaag gaat, sturen we je een vervangende plant op. Meld je de plaag na 14 dagen, dan heb je helaas geen recht meer op de garantie. Wél zullen we je natuurlijk altijd adviseren over de beste bestrijdingsaanpak. Want garantie of niet, we zijn altijd bereikbaar voor advies!

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.


Deze cookies zijn nodig om de website goed te laten functioneren.

Decline all Services
Accept all Services

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Je inschrijving is succesvol ontvangen

Pin It on Pinterest